یاتاقان ها قطعات پیستونی عالی هستند که به اثربخشی حرکت کمک می کنند. در نقاطی قرار دارد که چرخش محوری رخ می دهد.
این بلبرینگ ها معمولاً قطعات فلزی نیم دایره ای هستند که در سوراخ های این نقاط قرار می گیرند.
در حال یادگیری اصول اولیه ماشین هستم.
جالب است بدانید که پیستون تیبا عظام برای این ماشین ساخته شده است و قابل استفاده برای سایر اتومبیل ها نمی باشد.
من متوجه شدم که موتور چیزی نیست جز سیستمی که در آن انرژی گرمایی به حرکت بالا/پایین پیستون در سیلندر تبدیل می شود. در نهایت، این حرکت بالا/پایین با قفل کردن دندانه های چرخ دنده در مقابل یکدیگر به حرکت چرخشی تبدیل می شود.
بنابراین، درک من این است که تمام آن حرکت روی فلایویل وجود دارد، وقتی دندهها را تغییر میدهیم، میلهای که از چرخ فلایویل به چرخ متصل میشود، فاصله از فلایویل را تغییر میدهد.
این تغییر مکان می دهد و در نتیجه گشتاور (نیرو * جابجایی) تغییر می کند.
بنابراین، اساساً، پیستون فقط با همان سرعت حرکت می کند، زمانی که ما به چرخ دنده های دیفرانسیل سرعت می دهیم، سرعت تغییر می کند. درسته؟ یا اینکه وقتی شتاب میگیریم، حتی پیستون هم سریعتر شروع به حرکت میکند؟
اگر بله، چطور ممکن است، چون دما یا انرژی گرمایی یکسان است، نمیتوانیم با فشار دادن پدال گاز، دمای داخل سیلندر را به طور ناگهانی افزایش دهیم.
آیا درک من در اینجا درست است؟ همچنین، من می بینم که در ماشین من – دور موتور به طور مداوم تغییر نمی کند. کمی تغییر می کند اما نه خیلی شبیه کیلومترشمار.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.